
Studio by Maud
BRANDING, DRUKWERK
De klantvraag
De webshop van Maud kreeg per 1 augustus 2022 een nieuwe naam: Studio by Maud. Voorheen heette deze Punnik by Maud, maar aangezien Maud de laatste tijd veel meer dan alleen punnik-creaties verkocht, werd het tijd voor een nieuwe naam, logo en visitekaartjes.
De doelgroep
De meeste klanten van Studio by Maud zijn vrouwen tussen de 25-50 jaar, die op zoek zijn naar leuke interieur accessoires en handgemaakte producten.
Het proces
Maud had duidelijk voor ogen welke stijl ze mooi vond voor haar nieuwe logo. Hierdoor kon ik snel aan de slag met het maken van de eerste opties. Ze wilde graag een modern typografisch logo met warme rood en oranje tinten. Zie hieronder de logo opties die ik maakte voor Studio by Maud.




Na het zien van deze logo opties, wist Maud al snel dat haar nieuwe logo hier tussen stond. Op basis van dit logo maakte ik twee opties voor visitekaartjes.
Optie 1


Optie 2


Bekijk hieronder mijn uiteindelijke ontwerpen voor Studio by Maud.

